čtvrtek 11. září 2014

DODATEK K MINULÉMU PŘÍSPĚVKU "MOJE PRAVDA JE PŘÁTELSKÝ SVĚT"

http://mojecestyksobe.blogspot.cz/2014/09/moje-pravda-je-pratelsky-svet.html

Představme si, že vše je energie – myšlenky, slova, prostředí kde se nacházíme, práce, kterou děláme a samozřejmě lidi kolem nás včetně nás J Energie je jen jedna, avšak s různými náboji a proto máme strach a důvěru, zdraví a nemoc, hojnost a nedostatek, lásku a nenávist atd. Jaký náboj dáme svým myšlenkám, slovům, víře a tedy sami sobě, takovou energii budeme živit a zhmotňovat. Když je tedy v mém energetickém poli nemoc (jinými slovy věřím v nemoc, mám strach z nemoci, moje pravda je nemoc – viz můj předešlý příspěvek), tak pochopitelně se s ní všude konfrontuji, všude o ní čtu, všude ji vidím a hlavně ji i zažívám buď já sama, nebo např. mé děti. Pokud v mém energetickém poli nemoc nemá své místo a je tam pouze naprostá důvěra a přítomnost dokonalého zdraví, tak to samé se mi samozřejmě zhmotňuje i v mé realitě (opět dochází k potvrzení mého vidění světa – mé pravdy).

Takto si můžeme dosadit do svého života cokoliv, co máme zacyklené. Může nám to pomoct najít ohnisko našich stále se opakujících nepříjemných situací a zkušeností a udělat tak nápravu, která bude vycházet zevnitř. Můžeme pak žít naprosto odlišnou realitu.



Žádné komentáře:

Okomentovat